Сайт призначений для осіб, які досягли 18 років

Натискаючи кнопку "Продовжити", Ви підтверджуєте, що Вам більше 18 років і Ви згодні переглядати матеріали, призначені лише для дорослих.

Якщо Вам менше 18 років, будь ласка, закрийте вкладку браузера, щоб залишити сайт.


Доставка Новою Поштою. Час роботи Пн – Пт. з 10:00 до 18:00. Сб - Нд з 10:00 до 16:00

 (050)6523934  (097)6528840  (063)2070081  (044)3616843

Гарантія

Гарантія та умови обміну

Ми надаємо гарантію на весь асортимент товару, придбаний у нашому магазині. Точний гарантійний термін зазначається в описі категорії на сайті та залежить від сервісної політики виробника (термін варіюється від 14 днів до 24 місяців). Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виписаний інтернет-магазином sigaretka.in.ua. чи товарний чек (у деяких випадках). Обслуговуванням пристроїв займаються авторизовані сервісні центри виробників або сервісний центр нашого магазину (залежить від товару).

Не забувайте, що при покупці товару, Ви маєте можливість самостійно перевірити його на відповідність заявленим характеристикам та відсутність дефектів!

Для збереження за собою права повернути товар протягом 14 днів ( «Закону про захист прав споживачів» ), потрібно :

*Зберігати упаковку;

*Не знімати захисні плівки, ярлики;

*Бережно поводитися з товаром, щоб він не втратив свій товарний вигляд.

Дотримання цих правил є обов'язковою умовою для повернення або обміну. Обмін або повернення товару провадиться тільки після його огляду та винесення висновку сервісним центром.

При поверненні надайте нам:

* товар у повній комплектації;

* гарантійний талон;

* Документ підтверджує оплату;

* укладання сервісного центру обов'язково з відміткою у тому, що товар має заводський шлюб.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, гарантійний термін та дата продажу.

Перевірка товару здійснюється у відділенні «Нової Пошти», у момент отримання весь вантаж застрахований. Якщо у Вас виникають претензії щодо товару і ви відмовляєтеся його забирати або хочете обміняти, необхідно написати претензію і зв'язатися з нами. Після цього ми здійснюємо Вам повернення грошей (якщо була передоплата), або робимо заміну Вашого замовлення. Обмін та повернення товару, після того як Ви його перевірили та забрали з відділення «Нової Пошти», не здійснюється.

Повернення або обмін товару за гарантією здійснюється за адресою: м. Київ, Житомирська (станція метро), пр-т Перемоги 136, з понеділка до п'ятниці, з 10:00 до 19:00; у суботу, з 10:00 до 16:00. Телефон: (044) 361-68-43.

4479